© 2024 solvo B.V.

Ontstoken waterwratten bij 7-jarig meisje

Graag hoor ik of het mogelijk is dat de ontsteking bij een waterwrat naar binnen kan slaan? Mijn dochter van 7 heeft al ruim 2 jaar echt last van waterwratten, heel vervelend voor haar en we hebben het gehele scale aan middeltjes al gehad maar helaas niets heeft tot nu toe geholpen. Ze heeft op het moment een wrat die ontstoken is en daar kwam van de week veel vuil uit maar nu ontstaat er een soort gaatje met een hele rode opgezette vlek eromheen, duidelijk een ontsteking, kan deze ontsteking naar binnen slaan?? Ik hoor graag of iemand hier meer over weet...? Alvast bedankt,


mijn dochter heeft het ruim 1,5 jaar. pas is er 1 aan de binnenkant van haar knie en die is naar binnen geslagen...gevolg plotseling een doodziek kind en de pukkel was op dat moment veel minder....de dagen daarna vuurde ie weer op. Ze is een week zeeer goed geweest en meteen aan de kuur gegaan...nu is de pukkel een grote rode circel en paars blauw bruin eromheen en voelt als een dikke knikker er onder.

label.Geplaatst op 2010-09-01 10:52:58


Waterwratten horen bij de groep waterpokken virus, waaronder de hoofdgroep BMR. Het beste oplossing is uitzieken, rust en slapen. Veel drink bv. gemberthee, ciroenthee met/of honing. Waterwratten, waterpokken, Bof, Mazelen en Rode hond hebben allemaal 1 kenmerk: besmetting, incubatie, latent broeien en dan uitbreken. Een natuur virus proces van het lichaam. Een traditionele methode tegen waterwratten om dit soepel te verlopen als volgt. kookt paar hele ei. Daarna de schaal af en na 24 uur in azijn klaar om te eten. Binnen 3 weken zal het geheel genezen. (vermijd de gebakken, gegrille, "sambal" maaltijd) Wie probeer de waterwratten te onderdrukken zal een andere resultaat verwachten. Quote: mijn dochter heeft het ruim 1,5 jaar. pas is er 1 aan de binnenkant van haar knie en die is naar binnen geslagen...gevolg plotseling een doodziek kind en de pukkel was op dat moment veel minder....de dagen daarna vuurde ie weer op. Ze is een week zeeer goed geweest en meteen aan de kuur gegaan...nu is de pukkel een grote rode circel en paars blauw bruin eromheen en voelt als een dikke knikker er onder.

label.Geplaatst op 2010-09-01 19:22:19

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren