© 2024 solvo B.V.

Overmatige talgproductie/ acne

hallo, ik ben een vrouw van 56 jaar met een huidprobleem, heb veel last van pukkeltjes in mijn gezicht, overmatig talg/acne. loop al tijdje bij de huidarts, heb Roaccutanetabletten gekregen maar dit hielp niet voldoende, het leek alsof het de laatste tijd verergerde, arts zei dat ik er maar mee moest stoppen. Nu heb ik Acid a vit, een creme wat van buitenaf moet werken, maar die gebruik ik nu 2 maand en zie ook nog geen effect. ik word een beetje radeloos, heb ook al veel drogisterijmiddeltjes gebruikt, maar dat was ook geen succes. herkent iemand dit probleem,ikweet het niet meer , ik ben er bijna dag en nacht mee bezig en word er zo moedeloos van , help me aub


vraag aan de huisarts een verwijzing naar de dermatoloog

label.Geplaatst op 2009-05-18 22:29:58


heeft u (misschien deze vraag ten overvloede) ook wel ns aan uw voeding gedacht? De arts zal dat ook wel gevraagd hebben, maar zo niet,dan kan de voeding erg veel verbeteren.

label.Geplaatst op 2009-09-23 15:40:55

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren