© 2024 solvo B.V.

Pigmentvlek

hallo... Heeft er misschien iemand ervaring en/of kennis over het ontharen van de huid met een pigment vlek??? Mijn vriend heeft een vrij grote pigmentvlek op de ene kant van zijn borst. Hierdoor groeit er op die kant meer borsthaar. Daarom scheert hij het altijd af! Maar voor de vakantie wil hij graag dat t voor een langere tijd weg zou blijven, en vroeg mij de plek te harsen?!?!Ik vind dit geen goed idee, en heb m gezegt naar een ander alterntief te gaan zoeken. Heb gekeken naar ontharingscreme, maar vele producten raden t af dit op de borst te gebruiken! Wie weet wat hij het beste kan doen? of is harsen en/of ontharen niet schadelijk? groetjes en alvast bedankt

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren