© 2024 solvo B.V.

Plotseling rode vlekken op been

Plotseling kreeg ik ineens rode vlekken op mijn been, ik schrok me rot toen ik het zag. Het doet geen pijn maar het is echt bizar. Morgen ga ik op vakantie en heb dus geen tijd meer op naar de huisarts te gaan. Ik vroeg me af of iemand misschien een vermoeden heeft wat het zou kunnen zijn, jammer dat ik hier geen foto kan laten zien, dat zou een stuk makkelijker zijn. Op mijn andere been zitten nu ook al een paar rode vlekken, jeukt soms wel een klein beetje maar als ik eraan zit wordt het erger dus blijf ik er af. Als ik terug ben van vakantie en het is nog steeds niet over, dan ga ik naar mn huisarts en vertel jullie wat het was.

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren