© 2024 solvo B.V.

Psoriasis en haaruitval

Sinds vorig jaar augustus begonnen de eerste plekken bij mij zich te ontwikkelen op de handen. Enkele maanden later begonnen zich ook (veel)rode schilferende plekken op mijn hoofd te ontwikkelen, dit veroorzaakte jeuk. Het gebeurde meerdere keren per week dat ik mezelf openkrabte in mijn slaap.. Nu is mijn vraag of er een verband bekend is tussen psoriasis op het hoofd en haaruitval, wat bij mij nu het geval is.(ong 6 maanden nu)


ik weet wel dat mijn collega PUVA, een lichttherapie heeft gehad tegen psoriasis en dat helpt heel goed. zij had ook haaruitval, maar volgens mij door de zwangerschap.

label.Geplaatst op 2005-08-03 14:05:04

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren