© 2024 solvo B.V.

Pubermeisje van 15 onder de striemen

Hallo, mijn dochter van 15 is (na een loverboyaffaire) 1,5 jaar geleden bevallen van mijn prachtige kleindochter. Nu is het zo dat ze zeer ernstig van haar bovenarmen, borsten, buik, benen en zelfs kuiten helemaal onder de striemen zit. Ze is nog maar een puber en we hebben hard geknokt om uit de ellende te komen, maar nu blijft ze eraan herinnert omdat ze dus zo vol met striemen zit. Ze durft niet te zwemmen, durft geen korte broeken aan, t-shirts mogen niet te laag uitgesneden zijn, bovenarmen wil ze niet onbedekt tonen etc. etc. Kan iemand ons helpen aan informatie over de mogelijkheden en eventueel een goede dermatoloog? Psychisch gaat mijn dochter hier kapot aan. Het blijkt dat onze ziektekostenverzekering alles vergoed, mits het in een ziekenhuis gebeurt. Alvast bedankt.

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren