© 2024 solvo B.V.

Puisten?? abcessen???

ik heb last van erg grote puisten op mijn billen en bil naat. al jaren en heb nu allemaal gaten en littekens op mijn billen.het is geen sinus pilonidalis want daar ben ik al een paar keer aan geopereerd. en heb ook al pillen van de huisarts gehad maar dat hielp ook niet. wie kan mij helpen met dit pijnlijke probleem en genante probleem????


Hoi Corina, Wat heb je voor klachten? Pijn/jeuk? Alleen op de billen? of ook in de liezen/oksels? Ben je verder gezond? Of gebruikje Medicatie? Komen in jouw familie deze klachten ook voor? Puisten en abcessen op de billen worden o.a gezien bij bacteriele huidinfecties, zoals Folliculitis (ontsteking van de haarzakjes) dan wel steenpuisten. Deze infecties kunnen erg hardnekkig zijn. Een pilletje is vaak niet voldoende om er vanaf te komen, maar je moet meer hygienische maatregelen nemen. Om te weten of je drager bent voor deze bacterie is het zinvol om zon puist/of de huid/en neus te kweken. Groet

label.Geplaatst op 2007-01-17 22:09:28


Hallo, vraag eens aan je arts of het misschien hydradenitis suprativa is.

label.Geplaatst op 2007-02-07 10:13:11

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren