© 2024 solvo B.V.

Pukkeltjes bovenarm

Hallo, ik heb erg last van rode pukkeltjes op mijn bovenarm wie kan me iets aanraden om er van af te komen?


het zijn waarschijnlijk blijvende bultjes, ik heb dit namelijk ook, en als het wat warmer wordt kan het wel een serger worden, het is ook een soort van zweetbultjes , terwijl je daar niet echt zweet!

label.Geplaatst op 2004-04-28 18:12:15


Hallo, heb er ook behoorlijk last van. Sommige mensen geven het advies om te scrubben en goed te smeren, maar dat helpt bij mij in ieder geval niet. Wel merk ik dat het in de zon wat beter wordt. Het zijn voor zover ik weet een soort ontstoken haarvaatjes. Een vriendin van mij heeft een tattoo op de bovenarm en ook zij heeft last van de bultjes, alleen niet op de plaats waar de tattoo zit. Die haarvaatjes zijn namelijk ernstig beschadigd door de tattoo. Dat er wat aan te doen is, is bij mij niet bekend. Volgens mij is het inderdaad gewoon blijvend. groetjes Feeksje

label.Geplaatst op 2004-05-22 11:27:09


Hallo, heb er ook behoorlijk last van. Sommige mensen geven het advies om te scrubben en goed te smeren, maar dat helpt bij mij in ieder geval niet. Wel merk ik dat het in de zon wat beter wordt. Het zijn voor zover ik weet een soort ontstoken haarvaatjes. Een vriendin van mij heeft een tattoo op de bovenarm en ook zij heeft last van de bultjes, alleen niet op de plaats waar de tattoo zit. Die haarvaatjes zijn namelijk ernstig beschadigd door de tattoo. Dat er wat aan te doen is, is bij mij niet bekend. Volgens mij is het inderdaad gewoon blijvend. groetjes Feeksje

label.Geplaatst op 2004-05-22 11:27:21


De Rozenolie van Weleda helpt behoorlijk goed! Wel merk je dat als het zo goed als weg is en je gaat toch door met deze olie, het dan terugkomt. Dat komt omdat dit een superverrijker is voor je huid. De huid raakt als het ware dan te veel verwend. Als het er goed uitziet dus meteen overstappen op de lavendelolie bv (ook van Weleda) Te koop in sommige grote AH, De Tuinen, natuurwinkels. Succes!! PS Je kunt van Weleda ook proefflesjes kopen.

label.Geplaatst op 2005-03-13 16:32:06

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren