© 2024 solvo B.V.

Puntbloedinkjes?

Hallo, ik ben vast niet de eerste met een vraag hierover. al jaren heb ik op mijn hand een plekje wat lijkt op een puntbloeding. sinds kort krijg ik het over mij hele armen heen en worden het er steeds meer. als ik zoek op symptonen op het internet komen er ziektes uit wat dan toch niet helemaal meer overeen komt met wat ik (denk dat ik) heb. het zijn namelijk geen blauwe plekken ze worden ook niet paars geen korstjes en het jeukt ook niet. ik voel er niks van het is alleen goed te zien. het begon pas op te vallen toen iemand vroeg wat ik aan mijn armen had. iemand ideeen? (leeftijd is het niet aangezien ik 21 ben )


Beste Ik denk dat je best eens een bloedonderzoek laat doen. Dan weet je het zeker wat je hebt, ik had ook kleine plakjes enz....en gelukkig deed ik bloedonderzoek anders zat ik hier niet meer dit bericht te type. Maar ik had ook snel bluwe plekken enz...dus aplastische anemie had ik maar denk namelijk dat het zeker niet enrgsig is bij je, maar laat wat bloed nemen beter vlug erbij indien erngstig dan te laat. Groeten Ritchie

label.Geplaatst op 2008-08-29 00:06:38

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren