© 2024 solvo B.V.

Risico van diane_pil

hello allemaal , ik heb last van overbeharing , ik was eigenlijk van plan om diane-pillen te gaan gebruiken , maar ik heb gehoord dat diane kans verhoogd op borst-kanker , en ik ben bang voor onvruchtbaar , is dat waar ?!!! wie kan me adviseren a u b reageer snel want ik weet niet meer wat ik moeten doen alvast bedankt groetjes van nancy


van dat borst kanker is niks waar tenminste dit is mij verteld ik heb ook wel eens gehoord dat je het van alle pillen kunt krijgen. maar goed dat was niet je vraag je wilde de pil gaan slikken voor overbeharing niet doen echt niet de diana pil kan de overbeharing alleen maar verergeren. wat je wel kunt doen is harsen. maar tegenwoordig zijn er ook andere goede methoden zoals laser. informeer daar eens over vaak word dit ook vergoed succes ermee groetjes saskia

label.Geplaatst op 2004-04-15 11:09:31


ik namm al een paar jaar de diane pil op advies ben ik nu gestopt ja...de kans bestaat dat je onvruchtbaar word...ik hoop dat dat nog niet is gebeurt...want ooit wil ik zeker kindjes teminste volgens mijn huisarts...bestaat die kans maar na jaaaaaren pas :) ik weigerde toen om ze nog te nemen ik voelde me ook niet goed ermee pijnlijke borsten opgeblazen gevoel ik raad ze niet aan :-)

label.Geplaatst op 2004-06-16 01:55:07

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren