© 2024 solvo B.V.

Rode bultjes op handen

hoi, ik heb sinds een paar maanden rode bultjes op me handen ze jeuken soms en doen ook pijn vooral als ik iets vast pak, ze gaan wel weer weg maar een paar dagen/weken later komen ze weer terug.Ik zou echt niet weten wat dit is, de dokter weet het ook niet. op de bultjes zitten puntjes in, rode puntjes. Weet iemand misschien wat dit kan zijn? groetjes evelien.


niemand??

label.Geplaatst op 2008-03-11 18:35:10


Hoi Evelien! Hoe zien deze vlekjes er uit? Ik heb namelijk al jaren bultjes op mijn handen. Ze zien niet groter dan een paar milimeter, maar sinds vanochtend zijn ze ineens vuur rood. Ze jeuken alleen niet en doen geen pijn. Mijn huisarts wist ook niet wat het precies is. Door met Sudocreme te smeren werd het eerst iets minder en leken de bultjes kleiner te worden.

label.Geplaatst op 2008-10-08 07:51:28


hoi evelien, ik heb ook idd kleine rode bultjes op mijn handen of vingers. het voelt als kleine splintertjes en na een paar dagen verdwijnen ze weer. de dokter weet ook niet wat het is. weet jij al wat meer? groetjes, michelle

label.Geplaatst op 2008-11-18 12:05:03


Hoi, Ik herken dit. Bij bij verschijnen bultjes, die jeuken zo dat je wel wil krabben. Ze gaan open en er komt niets uit. Dit is een terugkerend proces. als je weet wat het is hou ik met aanbevolen. Groet Patrice

label.Geplaatst op 2009-06-17 00:29:05

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren