© 2024 solvo B.V.

Rode gezichtshuid

hallo allemaal, ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ik heb al een paar jaar last van een rood/roze gezichtshuid, het lijkt wel of ik met een zonnebril in de zon ben gaan zitten, want rond mijn ogen zit het niet. het ziet er niet mooi uit en ik heb geprobeerd om het met dagcreme te verhelpen, dit geeft niet genoeg resultaat. weet een van jullie hoe dit heet en is er een middeltje voor? ik wil er graag van af. groetjes ingrid


Hallo In veel gezichtcremes zit er vitamin a of c en als je dan naar buiten er mee loopt krijg je rode vlekken en soms bruine vlekken die moeilijk weg gaan. Als je buiten bent, gebruik altijd zoncreme. Dat beschermt je gezicht tegen de stralen. Ik ken een mooie site waar je allemaal tips op het engels kan lezen over hoe je huid kan verzorgen www.pioneerthinking.com neem een kijkje en veel geluk verder met vriendelijke groetjes Eharmony

label.Geplaatst op 2005-01-26 12:00:34

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren