© 2024 solvo B.V.

Rode kringels op huid

Hallo, Al zo\'n 15 jaar zit ik zodra ik thuis ben met een warmwaterkruik tegen mijn buik of rug. Ooit is is begonnen als verlichting voor menstruatieklachten maar dit is overgegaan tot een dagelijks patroon. Inmiddels hebik op buik en rug rode kringels die niet meer weg gaan, op onderrug weg maar op m;n buik zijn dit rode donkere kringels. De ene voor de andere dag lijken de kringels lichter of donkerder. Door de jaren heen heb ik mijn grens verlegd in hoeveel warmte ik kan verdragen. Ik denk dan ook dat deze kringels veroorzaakt zijn door het chronische gebruik van de warmwaterkruik. Mijn vraag is eigenlijk of deze kringels nog kunnen verdwijen door de kruik niet meer te gebruiken. Alvast bedankt femmie


Ja, uiteindelijk wel, al KAN dit ook weer net zo lang duren als nodig was om ze te doen ontstaan. 15 Jaar dus.

label.Geplaatst op 2007-05-12 10:41:57

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren