© 2024 solvo B.V.

Rosacea

Hallo, Ik ben Sasja Boeters, 37 jaar, moeder van dochtertje 2,5 jaar en apothekersassistente (17 jaar). Vanaf 2003 heb ik Rosacea. Mijn arts heeft hiervoor Rozex (Metronidazol), antibiotica kuren , cortison creme voorgeschreven. Ik ben deze middelen niet gaan gebruiken,omdat deze middelen schadelijk zijn indien ze een lange tijd gebruikt worden (resistentie, dunner worden van de huid etc.). Tijdens en na de zwangerschap werd de Rosacea heel erg; ik kreeg grote ontstekingen, mijn huid werd ruw en ik kreeg oogontstekingen. Ik ben op onderzoek uit gegaan. Ik kwam terecht bij een orthomoleculair therapeute. Zij schreef mij een dieet voor. Binnen 2 weken na het volgen van dit dieet was ik van alle ontstekingen af en mijn huidstructuur kwam weer terug. Het is een eenvoudig, natuurlijk en veilig dieet. Ik wil met mijn ervaring andere lotgenoten helpen. Daarom heb ik een boekje geschreven. Dit boekje verkoop ik voor 9,95, waarvan een deel naar stichting KiKa (Kinderen Kankervrij) gaat. Meer informatie kun je vinden op www.rosaceavrij.nl of mail info@rosaceavrij.nl Ik hoop dat ik jou of anderen met mijn verhaal kan helpen in strijd tegen Rosacea. Groeten Sasja Boeters

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren