© 2024 solvo B.V.

Schilfers hoofdhuid

Ik heb vreselijk veel schilfers op mijn hoofdhuid en wil er graag wat tegen doen, maar niks helpt. Het jeukt ook heel erg en krab de wondjes dan steeds open. Weet iemand wat dit is en hoe het is op te lossen? groetjes Stephanie


Al langs de huisarts geweest?

label.Geplaatst op 2006-05-01 07:57:00


Ja die gaf me een recept mee voor een medicinale antiroosshampoo maar dat helpt ook niet...

label.Geplaatst op 2006-05-01 10:06:24


Gebruik je andere haarproducten? Zoals gel, wax of haarlak? Ben je misschien allergisch voor iets?

label.Geplaatst op 2006-05-01 11:00:36


zelf heb ik dit ook,gek wordt je van de jeuk,ik probeer het nu met zout uit de dode zee,succes,te koop bij het kruidendorp

label.Geplaatst op 2006-05-19 15:27:15


Het kan een vorm zijn van psoriasis. als je jeuk heb en je krab maar de "grote" stukken blijven vast zitten dan past het goed in het beeld van psoriasis. zelf heb ik hier ook last van. ja kan naar de dokter gaan om een corticosteroïd bevattende shampoo voor te laten schrijven. zelf werkt het niet goed bij mij. ik ga binne kort weer langs om voor een zalf te gaan. helaas zal wel mijn haar er af moeten, dit is minder erg dan altijd jeuk en schilfers op je kleding.

label.Geplaatst op 2009-05-06 19:36:36

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren