© 2024 solvo B.V.

Slijmbeursontsteking

Wie heeft er ervaring met slijmbeuronsteking. Ik heb heel veel pijn gehad en heb dat 14 dg. terug tegen mijn huisarts gezegd. Die ondernam geen verdere stappen, totdat ik van een injectie hoorde en voor dit er naar toe ben gegaan. Ik vind dit een vreemde reactie van de huisarts, ik nam op een gegeven ogenblik maar alles wat ik in huis had in, b.v. ibuprofen waardoor ik weer maagklachten kreeg maar dit weer bestreed met een ander middel. Gisteren was er een vervanger die zonder meer overging tot een injectie, ik krijg de indruk dat de huisarts maar een gemeen spelletje op deze manier zit te spelen, dit is wel zo algemeen bekend, wat voor reden kan hij hebben om dit b.v. niet te doen. Ik heb gezegd dat ik \'s nachts zelfs ook niet meer sliep van de pijn, ik was op een gegeven ogenblik erg wanhopig, terwijl de oplossing dichtbij lag.


elke huisarts zal anders tegenover injecties bij slijmbeursontsteking staan. het is niet perse de oplossing. een collega van mij heeft het gehad en die had daarna nog meer last omdat de injectie niet goed gegaan was. daarnaast is er het risico dat iemand weer teveel gaat doen terwijl rust nodig is om het gewricht te laten genezen. ikzelf heb het eens gehad en de huisarts wilde eerst een paar weken afwachten of het overging met rust. zo zie je maar dat niet alles perse goed of slecht is, maar dat elke arts anders tegenover dingen staat en een afweging maakt vanuit kennis en ervaring. ik ben blij voor je dat de injectie geholpen heeft, maar ik hoop dat je er wel wat anders tegenaan kunt kijken nu. groetjes

label.Geplaatst op 2007-03-07 22:52:06

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren