© 2024 solvo B.V.

Uitslag op zachte huid oksels en huidplooi

Reed geruime tijd met intervallen van een paar maanden heb ik uitslag en het jeukt en brand erg, de huisarts schrijft vasaline voor om het vet te houden maar help niets ben op eigen initiatief overgestapt op mentholpoeder dit geeft veel verlichting maar ik wil er definitief vanaf dus naar de dermatoloog. \"Stoppen met poederen\" en schrijft een Mometasonfuroaat voor separaat met een zink /vasaline voor overdag, met als gevolg Extreme uitbreiding van het gebied in het kruis op en boven de penis opnieuw naar de dermatoloog en deze dacht dat het juist de mometasonfuraat was die de uitbreiding veroozaakte terwijl ik juist de zink/vasaline er van verdacht. Nu heb ik alleen Corticosteroide ook dit help niet tegen de uitslag en jeuk. Wie kan helpen en wie weet waar de oorzaak licht.


Hoi Luider, Moeilijk om iets nuttigs over te zeggen. Is de jeuk continu? mn savonds? Waar zit het allemaal? Lokaal? Hele lichaam? wat verergerd de jeuk? Zweten, watercontact, stress? Kan je zelf een uitlokkende factor aanwijzen? Wat doe je als je jeuk hebt? Komt het ook in je familie voor? Ben je ergens allergisch voor? Heb je vroeger astma/hooikoorts/eczeem gehad? Hoe ziet het eruit? scherp afgegrensd? zie je eilandjes met normal huid door de roodheid heen? zie je puistjes? Suc6

label.Geplaatst op 2007-08-26 12:41:48

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren