© 2024 solvo B.V.

Uitslag penis

Ik heb ong 2 jaar geleden ( ja al veel en veel te lang ) een keer onveilige sex gehad. 2 weken daarna heb ik last gekregen van heftige jeuk aan mijn scrotum en voorhuid,soms met rode vlekjes en altijd met witte schilfertjes wat ik er zo van af kan wrijven. Ook wordt de voorhuid heel erg schraal,en gaat het branden,wanneer ik sex heb gehad ( dit omdat mij toch werd verteld dat ik geen soa had. Heb al meerdere keren een soa test laten doen omdat ik er maar last van bleef houden,maar uit deze test bleek telkens weer dat ik geen soa had. Iemand die weet wat het wel kan zijn ? Los daarvan,lijkt het net alsof ik ook plekjes over mn hele lichaam krijg wat ook erg jeukt. Ik weet niet of daar een verband tussen kan bestaan ? Komende week moet ik naar de dokter,en die drempel is voor mij heel erg hoog,aangezien ik al met veel moeite voor een soa test ben gegaan.. Alvast hartelijk bedankt


het 1 hoeft niets te maken te hebben met het andere. de klachten aan de penis zou misschien Balanitis kunnen zijn.(zie web onder deze naam) Ga in elk geval langs een dermatoloog, niet elke huisarts herkent het beeld.

label.Geplaatst op 2009-01-16 08:26:22


iig al bedankt voor je reactie.. maar wat bij mij het geval is,is dat op mn eikel absoluut niks te zien is.. moet ik dan toch misschien aan een schimmelinfectie denken ?

label.Geplaatst op 2009-01-16 12:54:22


Dag Marco, Hopelijk heb je nu geen last meer van de door je genoemde problemen. Ik heb nu zelf ook dergelijke problemen die jij toen had en ik zou heel graag van je willen weten of je helemaal genezen bent en wat het was en vooral hoe het behandeld is. Ik hoor graag van je.... Groet

label.Geplaatst op 2011-01-05 22:15:55

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren