© 2024 solvo B.V.

Vlek op de voorhuid

Goedendag, Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.. Ik ben voor zover ik weet een gezonde jongen van 21 jaar, heb op mijn voorhuid een klein donker vlekje met een diameter van 1 cm met daarop enkele strepen die veel weghebben van een schram(gestold bloed). Het is geleidelijk ontstaan, het begon met het donker worden van dat plekje in verhouding met de rest en die strepen zijn er later bij gekomen. Ik weet zeker dat het geen SOA is, aangezien ik nog geen seks heb gehad, het ziet er voor de rest best onschuldig uit en het doet geen pijn, maar ik maak me toch lichte zorgen. Ik hoop dat iemand mij hier misschien meer over kan vertellen. Alvast bedankt!


Dag ben je bij de huisarts geweest ?? Ik heb een soortgelik probleem gehad en kreeg toen een soort crème welke eigenlijk gebuikt wordt door vrouwen met problemen met vaginale afscheiding. Ik ben helaasde naam kwijt maar vraag het gewoon ! Succes Maarten

label.Geplaatst op 2007-04-20 06:36:22

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren