© 2024 solvo B.V.

Vraag over striae

Beste Heren/Dames. Ik heb altijd redelijk veel last gehad van striae, toen ik in de pubertijd kwam, is het eigenlijk gekomen, op m\'n benen, heupen, borsten... Nu ben ik de laatste jaren zo\'n 15 kilo aangekomen. Hierbij is nooit veel meer striae gekomen dan ik had, wel wat op mijn billen en heupen, maar niet extreem. Nu ben ik aan het afvallen, Het afgelopen jaar ben ik al zo\'n 13 kilo kwijt... Maar juist NU krijg ik striae, veel en ook heel breed. ik vind het erg lelijk. Nu vraag ik me af hoe het kan, dat huist nu ik afval, ik striae krijg. Ook las ik op internet dat het pijnloos is. Maar ik heb regelmatig jeuk op m\'n buik, en inderdaad zit er de volgende dag dan op de jeukplek een nieuwe striem... De striemen zelf willen ook nog wel eens jeuken.. Wie weet waarom ik juist nu striemen krijg? en wat ik aan de jeuk kan doen?

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren