© 2024 solvo B.V.

WIE wilt er meedoen aan een enquete over Acne en de Diane-35?

Geachte mevrouw, mijn onderzoek, voor de opleiding Huidtherapie, gaat over de relatie tussen acne en Diane-35®, waarbij ik me vooral richt op de lichamelijke en psychosociale gevolgen van het gebruiken en stoppen met de Diane-35®. Heeft u acne(of in het verleden gehad); ooit de Diane-35® geslikt; ooit gestopt met het gebruik van de Diane-35®? Vul dan nu mijn enquete is. Klik de volgende link aan: http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=590 De door u verstrekte informatie wordt anoniem en strikt vertrouwelijk behandeld. Hartelijk bedankt! Inge Goosen


Hallo, ik wil wel meedoen aan deze enquete over acne. Helaas kan ik de site niet vinden. Ik slik al vanaf mijn 16 jaar de Diane35. Ik ben nu 46 jaar en sinds 3 maanden gestopt.Ik ben al een paar keer eerder gestopt maar elek keer kwam mijn acne weer terug.De acne blijft nu gelukkig nog weg. Ik hoor het wel van je.

label.Geplaatst op 2007-05-10 02:13:24

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren