© 2024 solvo B.V.

Witte putjes op voetzolen?

Wie herkent dit: ik heb al meerdere jaren witte ronde wratachtige putjes op mijn voetzolen die met wrattentinctuur niet verdwijnen. Het centrum van deze plekjes ligt verdiept (je ziet eeltlaagjes als het ware) en het lijkt dus niet op een gewone wrat. Maar ook niet op een likdoorn (denk ik..). Ik krijg er het laatste jaar echter steeds meer. Wie weet wat dit zijn en wat je eraan kunt doen?


lijkt toch een voetwrat.voetwratten zijn moeilij te behandelen met wrattentinctuur alleen. je kunt bij de huisarts laten wegbranden of bij de pedicure steeds een laagje weg laten halen in combinatie met wrattentinctuur (ze gaat dan niet in het levende weefsel dus doet geen pijn). de pedicure is wel een langdurige zaak en moet je zelf betalen. succes

label.Geplaatst op 2005-09-17 12:55:26


zijn bij jou die puntjes erger als je natte of vochtige voeten hebt? Bij mij wel,ik denk dat het een soort voetschimmel is...

label.Geplaatst op 2006-04-12 17:28:40

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren