© 2024 solvo B.V.

Wondroos

Hallo, Ik heb wondroos aan mijn ringvinger gehad.Dit begon op 2 April, met een glanzende strakke vinger . \'s Avonds naar de Dokterspostgeweest, waar ik een nat verbandje kreeg en een antibioticum. Twee dagen leter, 1ePaasdag was het dikker gworden en mijn trouwring kneld. Op de Dkterspost werd de ring verwijderd (Au ! ) en weer een natverband erop. Op de dag na Pasen kon ik eindelijk naar de huisarts ,die mij naar het ziekenhuis stuurde. Daar krreng ik een infuus en moest 4 dagen blijven. Daarna kreeg ik nog een \'\'kuur\'\' van ongeveer een week. De vinger werd heeel langzaam minder dik. Daarna nog 2x voor controle in het Z. huis geweest. Eigenlijk is het nog niet helemaal over.\'s Morgens is de vinger een minuut of 10 nog wat stijf, na wassen /scheren wordt hij wat beweeglijker. Overdag nog wat meer. Een kennis zei dat dit maanden kan duren en de vinger toch wel dik kan blijven. De artsen zeggen dit niet ,helaas. Dat zijn dus mijn ervarigen met w.r. Vr Gr,Peter ,

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren