© 2024 solvo B.V.

12 jaar pil gebruik hoe snel zwanger

Hallo Ik ben nu 24 en gebruik al sinds m´n 12e de pil vanwege enstige pijn klachten. Ik heb een aantal jaar de pil 3 strips achter elkaar mogen doorslikken. Nu willen wij graag kinderen en ben slik nu ruim een half jaar de pil weer op de gewone manier. Dit valt behoorlijk tegen. Ik lig nu bijna een week plat vanwege de pijn en ben meestal 8 dagen ongesteld met extreem veel bloed verlies. waardoor mij Hb flink zakt waar ik dan weer super moe van ben en tegen de tijd dat het beter gaat ben ik weer ongesteld. Eerdaags wil ik toch gaan stoppen maar zie daar heel erg tegen op. Wie heeft ook zo lang de pil gebruikt en of kan mij vertellen dat als er geen afwijkingen of andere bijzondere omstandig heden zijn, hoe lang het kan duren voor je zwanger raakt. Groetjes Esther


Ik heb de pil 10 jaar gebruikt en toen ik stopte was ik binnen 3 maanden zwanger.Ik denk niet dat het veel uitmaakt hoe lang je de pil hebt geslikt als verder alles in orde is.Ik hoop voor je dat het snel lukt,maar dat kun je alleen maar afwachten.Niemand weet hoe lang het duurt voor het zover is.heel veel sterkte en succes!

label.Geplaatst op 2004-03-17 09:19:30

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren