© 2024 solvo B.V.

26 dagen overtijd test neg?

Ik snap er echt helemaal niets meer van..... Toen ik een week overtijd was heb ik een test gedaan, ik dacht negatief te zien... Vriendin vroeg afgelopen zaterdag of ik die test nog had en ik pakte hem.... Zij rukte hem uit mijn handen omdat ze WEL wat zag...welliswaar vaag maar toch... Maar vorige week maandag was mijn bloedtest 1.0 HCG....FSH 13 en LH 10.... Ben ik nu zwanger geweest en is het vroeg mis gegaan? Zo ja.....vloeien doe ik nog steeds niet..... Moet wel erbij vermelden dat ik gesteriliceert ben. Afgelopen maand Mei was ik 16 dagen overtijd en begon ik vreselijk te vloeien met veel pijn......verloor toen ook weefsel (en ik bedoel niet alleen bloedstolsels) waar duidelijk een adertje doorliep. Heb voor 8 Oktober een afspraak bij de gynaecoloog....kan ik daarop wachten of is het beter om te proberen of ik eerder terecht kan. Wie geeft mij raad. Groetjes, Wilma


ben wel heel erg benieuwd, of je zwanger bent of niet... laat je het nog weten?? groetjes

label.Geplaatst op 2003-09-17 14:57:31


Hoi vliegje, ik wil jouw eerst danken voor jouw reaktie. Ondertussen ben ik 28 dagen overtijd (al mag ik het niet zo noemen van de huisarts.....te laat is het) en vanmiddag ondekte ik een roze/rode vlek..... Ik dacht nog...nu gaat het dan toch beginnen..... Geen enkele arts denkt dat ik zwanger kan zijn of ben geweest....... Maar het is bij dat vlekje gebleven.....ongi zet (nog) niet door. Weefsel wat ik in mei ben verloren met duidelijk een adertje erin is volgens een arts ws baarmoederslijmvlies.... Betwijfel dit...was veel te stug.... Maar goed.....ik wacht nog steeds op het moment dat ongi toch echt komt. Maar als ik 8 okt. bijn de gynaecoloog ben zal ik van hem toch duidelijkheid moeten krijgen..... Groetjes, Wilma

label.Geplaatst op 2003-09-17 23:53:01


Voelen je borsten ook opgezwollen en een beetje pijnlijk aan? En als je in je tepels knijpt kan er een klein druppeltje melk uitkomen, dan ben je meestal zwanger (of je wordt binnen 1 week ongesteld)

label.Geplaatst op 2003-10-15 13:10:22

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren