© 2024 solvo B.V.

7 dagen overtijd na HSG niet zwanger en ook nog geen menstruatie gezien????

Hallo, Ik ben nu bijna 7 dagen overtijd na de HSG (baarmoederfoto)en heb 2 zwangerschapstesten gedaan en die waren allebei negatief, Ik voel me eigenlijk niet lekker met allerlei kwaaltjes Gevoelige en zeer grote borsten, krampen rond het schaambeen en meer dan normale afscheiding, kan het voor komen dat je menstruatie later komt of helemaal weg blijft, moet ik dan verder gaan met de eventuele nieuwe cyclus (gewoon weer vanaf de eerste dag van de Menstruatie beginnen met dag 1) Mijn gyneacoloog opgebelt (assistente) zij dat ik gewoon nog maar even moest wachten, Dat maakt mij niet geruster. Groetjes Topsy


Hallo, Ik heb bij alletwee de zwangerschappen wel vier zwangerschapstesten gedaan en zij gaven bij mij niets aan. Ook 2x bij de huisarts.Tijdens allebei de zwangerschappen bleek ik al langer zwanger te zijn.Mij werd gezegt in der tijd dat ik weinig zwangerschaphormoon maak.Het is al wel lang geleden(21en17 jaar) dat ik kinderen heb gehad maar toch misschien heb je hier wat aan.

label.Geplaatst op 2003-12-09 06:33:07

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren