© 2024 solvo B.V.

Al 1 jaar ongesteld !

Ik heb altijd al menstruatieproblemen gehad en een paar jaar geleden zijn er myomen in de baarmoederwand ontdekt. Sinds febr.\'03 gebruik ik de prikpil en heb ik elke dag flink veel bloedverlies zonder tussenpauze! Ik ben weer onder behandeling nu, maar krijg steeds te horen dat mijn hormonen gewoon erg in de war zijn. Eergisteren is er ontdekt dat het baarmoederslijmvlies erg dik en onregelmatig is, wat duidt op poliepen. Nu moet ik weer een andere pil gaan gebruiken, maar ik wil een kijkoperatie. Wie heeft dit ook meegemaakt of weet meer over poliepen ?? (ben 33 jr.) Alvast bedankt.

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren