© 2024 solvo B.V.

Al 10 dagen ongesteld..

Hoi mensen, ik ben 10 dagen geleden begonnen met de pil ( na een jaar gestopt te zijn.. ) en ik ben nu al 10 dagen ongesteld.. ben op de eerste dag van mijn menstruatie begonnen! Normaal was het na 3 a 4 dagen altijd wel gebeurd.. maar het blijft nu maar doorgaan en volgens mij houdt het voorlopig ook nog niet op.. het heeft vast met de pil te maken.. maar wat kan ik hieraan doen? kan ik zorgen dat het stopt? is dit normaal?


Ja, het zal zeker met de pil te maken hebben. Als de bloeding nog steeds hevig is, kan je het beste even met je huisarts overleggen. Het komt wel vaker voor (ook bij niet-pilgebruik) dat er eens een langdurige bloeding is (ik heb ook wel eens 14 dagen gehad terwijl normaal 5-7 dagen). Maar beste is echt even overleggen, ook omdat je net bent begonnen met die pil. Succes!

label.Geplaatst op 2008-09-26 21:54:55

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren