© 2024 solvo B.V.

Al 4 maanden niet ongesteld

Hallo, Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op de volgende vraag; Mijn vriendin is nu al 4 maanden niet ongesteld geworden, ze is niet zwanger (willen we ook niet), daar hebben we een test en bloedonderzoek voor gedaan. Nu heeft ze wel constant last van hevige buikkrampen, buikpijn, draaierig, soms misselijk en het gevoel dat ze ongesteld moet worden..... Maar de menstruatie blijft telkens uit. Ik heb haar al voorgesteld/aangeraden om een uitstrijkje te laten maken, maar daar is ze erg op tegen. Zij wil niet dat daar gekloot wordt door een vreemde, ook al is het die persoon zijn/haar vak. Zou iemand mij ajb kunnen uitleggen waarom haar menstruatie al zo lang uitblijft of mij een hint kunnen geven waardoor ik haar alsnog kan overtuigen om een uitstrijkje te laten maken. Ik heb het al geprobeerd met het oog op baarmoederhalskanker, maar ook dat mocht niet baten. Ik wil haar zo graag van dat nare gevoel afhelpen, maar ben momenteel een beetje ten einde raad. Zij is overigens 30jr en heeft, tot nu toe, altijd een regelmatige menstruatie. Het kwam wel eens voor dat ze een maand heel weinig bloed verloor, maar meer dan dat ook niet. Ik hoop op een reactie van iemand. Groetjes, Een bezorgde partner.


hallo, wat je beschrijft is voor mij wel herkenbaar. Ik werd zelf ook al maanden niet ongestelt, maar een zwangerschapstest was negatief. Ik had een soort stekende pijn links in mijn buik. Ik heb nu pillen gekregen van mijn huisarts, ik hoefde er niet eens voor langs te komen. Ik vertelde aan de telefoon dat mijn menstruatie niet goed doorbreekt en ik niet zwanger ben. Ik heb een 10 dagen kuur gekregen, waarvan ik ongestelt ben geworden. Laat je vriendin gewoon even bellen, dit is voor haar misschien ook een uitkomst. succes!

label.Geplaatst op 2008-07-23 09:52:21

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren