© 2024 solvo B.V.

Al drie maanden niet meer ongesteld

ik ben al drie maanden niet meer ongesteld. toen ik een week overtijd was dacht ik het is raak maar de testen waren allen negatief heb een bloedproef gedaan maar alles was goed en nou ben ik bang dat ik iets onder de lede heb maar zoals ik heb gelezen bij sommige hebben ze de zelfde wat ik heb niet meer ongesteld worden zodat ik geen eisprong meer heb ik ga binnenkort een afspraak maken bij de dokter misschien dat ze me kan helpen wie weet wat ik hieraan moet doen? alvast bedankt


Ik heb dit al vanaf vorig jaar augustus. Ik ben ongeveer 1x in de 3 a 4 maanden ongi. Ik heb dus ook geen eisprong. 16 september ga ik naar de gynaecoloog en mijn man gaat gelukkig ook mee. Ik laat nog wel wat van me horen na die dag. Groetjes Ivana.

label.Geplaatst op 2003-09-11 16:07:34

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren