© 2024 solvo B.V.

Alles goed maar toch lukt het niet?

Hallo, Ik wilde vragen wie hier nog meer last van heeft. Ik wil graag zwanger worden maar het lukt niet. Alle testen wijzen uit dat bij mij alles goed is en bij mijn man is ook alles goed. Toch bij een samenlevingstest wil het sperma niet zwemmen in mijn baarmoeder slijm. Weet iemand hier meer vanaf? Ben een beetje radeloos. groetjes DMD


Je ziet wel vaker bij koppels dat het zwanger worden op de natuurlijke wijze niet lukt. Vaak kunnen man en vrouw bij een andere partner wel een kind krijgen, maar samen lukt het niet. Daar is geen verklaring voor (dat is ook de reden waarom er niets verteld is in het ziekenhuis; uiteraard hadden ze dit wel moeten vertellen). M.a.w. je kan best door blijven proberen, maar je kan ook overgaan op iui of evt later ivf.

label.Geplaatst op 2004-05-28 17:26:53


Ja das waar hadden ze me wel even mogen zeggen maar inderdaad iui is de volgende stap.

label.Geplaatst op 2004-05-28 22:26:57


hoi je zou denken dat het baarmoederslijmvlies niet helemaal goed is als ze niet willen zwemmen dat het zaad verder goed is bij je man wat heeft de gyn jullie nu voor gesteld dan en kan hij je radeloosheid niet wegnemen dan om met een voorstel tekomen groetjes agnes(buuntje)

label.Geplaatst op 2004-05-27 13:56:34


Nou hij wil dus iui gaan doen bij me maar tja eigenlijk wil ik het op de gewone manier (zoals iedereen denk ik) en aangezien er dus eigenlijk geen aparte problemen zijn vind ik het gewoon erg raar waarom het niet gewoon lukt. Ze hebben mij niet gezegd waar het aan ligt omdat ze het zelf niet weten.

label.Geplaatst op 2004-05-27 14:45:02


Hoi, ik weet niet hoe oud je bent, maar het kan ook aan de leeftijd liggen. Ben je nog onder de 30? Dan weet ik het niet. Ikzelf ben 4 keer zwanger geweest, heb 3 kinderen, allemaal tussen mijn 22ste en 28ste. Toen ik 36 was, wilde wij een 4de kind,normaal werd ik altijd de eerste of 2de maand gelijk zwanger. Nu ben ik 47 en gebruik vanaf mijn 36ste geen voorbehoedsmiddelen meer. Een kind heb ik niet meer gekregen. Allemaal onderzoeken hebben wij gehad, en er was niks te vinden.............. gewoon te oud, denk ik.

label.Geplaatst op 2004-05-28 11:09:03


Ik ben 22 dus denk niet dat het bij mij daar aan ligt. Tja het is wel vervelend als je denkt dat je snel zwanger raakt en dan lukt het ineens niet meer.

label.Geplaatst op 2004-05-28 11:11:14

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren