© 2024 solvo B.V.

Baarmoeder niet op de juiste plaats?

Hallo, Ik ben erachter gekomen dat mijn baarmoedermond een beetje scheef staat in mijn vagina. Is dit normaal? en komt dit vaker voor? Kan het kwaad als ik een kind krijg? Alvast bedankt!


weet niet hoe je erachter bent gekomen? maar ik denk dat als je tien vrouwen vergelijkt dat het bij veel vrouwen alle maal anders is. En of dit uitmaakt met een zwangerschap/ bevalling? zoiets zou je gewoon met je huisarts/ vroedvrouw kunnen overleggen. Hoe dan ook , de baby kan er in ieder geval altijd uit. als het niet via de normale weg is, dan is er nog de keizersnee. Maak je daar maar niet druk om en ik dat het allemaal nog wel mee valt.

label.Geplaatst op 2007-01-05 12:01:43


ik ben hier ook laatst achtergekomen! Hoe het komt weet ik niet. Ik kan het ook goed voelen het zit niet diep bij jou ook? ik heb nog geen verdere acties ondernomen!

label.Geplaatst op 2007-01-28 19:07:41

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren