© 2024 solvo B.V.

Baarmoeder operatie, Plus voor en achter wand plastiek .

Hallo lotgenoot. Mijn naam is Magnolia,ben jonge moeder van 43jaar,en heb het volgende probleem; Bij mij is een verzakking van de baarmoeder,blaas en endeldarm geconstateerd. Ik sta nu op de lijst voor een operatie, de baarmoeder gaat eruit, en ik krijg een voor,en een achterwand plastiek. Herken je deze klacht??? en zou je, jou ervaring willen delen, mail me. Met vriendelijke groet MAGNOLIA.


Hoi Magnolia, Ik heb me net pas geregistreerd en heb je berichtje dus niet eerder kunnen beantwoorden. Ben je al geholpen? En hoe gaat het nu met je? Hebben ze kunststof matjes gebruikt bij de ingreep, of hebben ze daar gezien je leeftijd van af gezien? Ik ben er benieuwd naar je reactie. Bij mij hebben ze op mijn 48ste mijn baarmoeder verwijderd en ik kreeg een achterwandplastiek. Helaas gebruikten ze in mijn geval ook een matje (achter de vagina achterwand, ter versteviging), een Prolift Mesh. Sinds de plaatsing van betrefend implantaat staat mijn leven op zijn kop. Zitten, fietsen, sporten en seks zijn onmogelijk (of amper mogelijk) geworden en het ontlasten dat had moeten verbeteren is fors verslechterd. Ik ben benieuwd hoe het er nu bij jou voorstaat en hoop snel van je te horen! Groetjes, Marie

label.Geplaatst op 2010-01-25 12:53:42

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren