© 2024 solvo B.V.

Baarmoeder

ik heb van mijn gynecoloog gehoord dat erbij een baarmoederfoto een nieuwe techniek wordt gebruikt, namelijk een hele dunne catheter, wordt er dan niets meer op je baarmoeder geklemd, en waarvoor die pijnstillers dan.Ik heb vroeger een pijnlijke inwendige situatie meegemaakt, waardoor ik zo paniekerig ben voor die foto.


Hallo Monica, de pijnstillers zijn wel degelijk voor eventuele pijn die op kan treden. Ik moet zeggen dat ik nooit een baarmoeder foto heb moeten laten maken. Maar gisteren werd er, onverwachts, wat weefsel uit de baarmoeder gehaald bij mij. Inderdaad een héél dunne catheter, maar het deed verrekte veel pijn. Nu schijnt dat van vrouw tot vrouw verschillend te zijn .Dus, wie weet valt het bij jou wel mee. Ik zal voor je duimen in ieder geval. Maar nu weet je wel waar die pijnstillers voor zijn. Veel sterkte, groetjes Caressa

label.Geplaatst op 2004-01-21 17:27:58


dankjewel voor je eerlijkheid, ik wordt daar niet echt vrolijker van, maar ga het toch doorzetten. Dan maar even op mijn tanden bijten. Vind het gewoon doodeng, terwijl ik anders nooit zo ben, ben juist helemaal niet kleinzerig aangelegd.

label.Geplaatst op 2004-01-29 12:51:25


Hallo Monica, ik ben ook verre van kleinzerig, heb daar al te veel voor meegemaakt op medisch gebied. Dus dacht de gyneacologe die kan dat wel even zonder :-( Maar ik hoop echt dat het meevalt voor je, weet je al wanneer het gaat gebeuren?? In ieder geval sterkte, ik begrijp uit een ander berichtje dat je graag eem kindje wilt!! Hopelijk lees ik nog wat van je, groetjes Caressa

label.Geplaatst op 2004-01-29 17:42:24

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren