© 2024 solvo B.V.

Baarmoederfoto

Wie kan mij meer vertellen over het ondergaan van een baarmoederfoto. Is dat pijnlijn en wordt hey verdoofd ??


bedankt mo

label.Geplaatst op 2003-01-30 21:43:32


Wie heeft net als ik een hersteloperatie ondergaan, en probeert nu ook zwanger te worden. Wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden. Ze willen nu een baarmoederfoto laten maken, maar dat schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn, of valt dat heel erg mee???. Ik weet dat ik al 2 kinderen heb, maar mijn huidige vriend nog niet, dus eigenlijk heb ik nog niets te zeuren, maar het verlangen wordt wel steeds groter.

label.Geplaatst op 2003-01-31 09:49:28


Bedoelen ze echt een rontgenfoto, of een echo? In princiepe zijn beide onderzoeken pijnloos. Als het om een echo gaat (inwendig) gaan ze met een buisje met een condoom en glijmiddel in de baarmoeder via de vagina. En kijken ze daar in de baarmoeder. Dit kan zonder verdoving.

label.Geplaatst op 2003-01-28 16:01:35


hoi monica een baarmoederfoto kan inderdaad behoorlijk pijnlijk zijn. ook ik moest voor de foto. op zich is mij het heel er mee gevallen. hetpijnlijke is als ze een soort nap op je baarmoedermond zetten om het contrastvloeistof er niet weer uit te laten lopen, maar bij mij was het zo dat toen ik de pijn niet kon houden ze stopten. op deze foto kun je direkt zien of je eileiders open zijn .

label.Geplaatst op 2003-01-31 13:35:25


hallo waar ik erg benieuwd naar ben is het volgende zijn jullie ondertussen al voor die baarmoeder foto geweest wat ik graag weten wil of het jullie mee of tegen gevallen is. groetjes

label.Geplaatst op 2003-03-25 18:44:06


Hoi, Dit bovenstaande bericht was voor Monica bedoeld....

label.Geplaatst op 2006-01-30 15:06:11


mag ik even in haken een baarmoeder foto rontgen is wel degelijk pijnlijk alleen je kunt het vergelijken met heel erge kramp als je ongesteld moet worden.

label.Geplaatst op 2003-01-28 19:23:58


Dank je wel voor je informatie. Zie er vreselijk tegen op, maar het moet toch gebeuren. Ik laat het maar over me heen komen, en ga er gewoon voor?

label.Geplaatst op 2003-01-31 15:24:59


en het word niet verdoofd. heb jij deze vraag ook gesteld op het oude vraag en antwoord. daar staat namelijk net z'n vraag met een antwoord hoe het gaat.

label.Geplaatst op 2003-01-29 16:31:19


hoi kaatje de baarmoeder foto valt best mee je wordt niet verdoofd het enigste wat je voelt is effe de klemtjes op je baarmoedermond wordt gezet maar voor de rest valt het wel mee (de klemmetjes wordt niet in alle ziekenhuizen gebruikt vraag erna bij je gyno) gr diana en succes ermee

label.Geplaatst op 2004-03-25 23:46:26


Hoi, ook ik heb een baarmoederfoto gehad en had me er niet veel van voorgesteld. Het was voor mij behoorlijk pijnlijk, vooral toen ze de vloeistof erin spoten, hierdoor kwam er een enorme druk op m'n buik. Best kans dat de vloeistof ergens doorheen moest en dat dit erg pijnlijk was. Overigens wel interessant om te zien hoe de vloeistof loopt. Gewoon jezelf instellen op veel pijn, volgens mij valt het dan best mee. Je heb toch ook al twee bevallingen achter de rug? Die zijn volgens mij nog veel heftiger hoor!! groetjes, Miem

label.Geplaatst op 2006-01-30 15:00:31

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren