© 2024 solvo B.V.

Baarmoederverwijdering

Hallo ik moet maandag een baarmoederverwijdering laten doen.Ik heb nochtans nergens last van, alleen dat de baarmoeder uit de vagina uitstulpt, maar geen buik of rugpijn , geen bloedingen en geen drukkend gevoel in de vagina. Ik twijfel sterk als ik dit zou laten doen. Heeft iemand dit al meegemaakt en hoe voel je je achteraf. Velen hebben de kracht niet meer zoals vroeger en zijn veel vlugger moe??? graag vlug reacties want het is maandag al. dank jullie wel groetjes


Ha Minneke, Ik kan er geen zinnig woord over zeggen maar wil je alleen even een hart onder de riem steken! Succes maandag! Hoop dat je achter wat informatie bent kunnen komen. Groeten Fleur

label.Geplaatst op 2007-01-13 16:42:16


Mijn moeder heeft jaren geleden ook haar baarmoeder moeten laten verwijderen(zij had er overigens wel klachten van)en dat ging goed.Geen klachten daarna op welk gebied dan ook.... succes ermee!

label.Geplaatst op 2007-01-13 20:22:10


Hoi Minneke. IK las je verhaal over de verwijdering van je baarmoeder. Ik heb geenr eactie eigenlijk maar ben erg benieuwd hoe het gegaan is en hoe je je voelt nu ?? Groetjes.

label.Geplaatst op 2007-01-31 23:58:32

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren