© 2024 solvo B.V.

Ballontherapie

hallo ik ben een paar weken geleden geholpen en nu is mijn vraag of er ook vrouwen zijn die ballontherapie hebben gehad en wat jullie ervaring daar over is er is dus vaginaal een ballon bij mij naar binnen gebracht onder narcose en toen is de ballon 10 minuten lang op 87 graden gebracht deze behandeling heb ik gehad om mijn menstruatie te stoppen en om in de overgang te komen omdat de maandelijkse klachten die ik had bij de menstruatie zeer ernstig waren en met mijn ziekte verleden was dit de beste oplossing maar de hele ballontherapie heeft bij mij niet geholpen de klachten zijn alleen maar erger geworden dus mijn vraag is wie heeft er ervaring met deze behandeling yvonne


geen ervaring,maar hierdoor kan de menstruatie wel weg blijven,hou oud ben je? tijdens de overgangs jaren zijn er nog wel menstruatie's.een jaar na je laatste menstruatie kan je spreken van de menopause,bedoel je dat soms?

label.Geplaatst op 2003-03-28 13:23:58


ik ben 33 jaar nee het was de bedoeling dat ik geen klachten meer zal hebben maar ja heelaas dat is dus niet het geval ben toe vallig vandaag weer geweest en heb nu fluoxetine gehad om de klachten een beetje te baas te zijn. hoop dat dat help en anders zal alles er uit moeten.

label.Geplaatst op 2003-03-28 13:59:04

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren