© 2024 solvo B.V.

Bang voor weer een miskraam

Hoi, Ik heb een vraagje.Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger.En heb last van een zeurende pijn onder in de rug.Is dit normaal...Ik ben namelijk heel erg bang voor een miskraam,vorig jaar heb ik ook een miskraam gehad. Alvast bedankt


Beste Romy, Die rugpijn is vrij normaal. Ik kan je echter niet gerust stellen dat je niet weer een miskraam krijgt. Een op de zeven zwangerschappen eindigt met een miskraam. Je kunt verder niets doen of laten, dus het is afwachten. Ik wens je het allerbeste, en hoop dat je rugpijn snel over is.

label.Geplaatst op 2003-05-19 00:30:02


Dank je wel voor je antwoord. De rugpijn is ook weer wat minder geworden,gelukkig wel. Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten.En niet te veel te piekeren. Groetjes Romy

label.Geplaatst op 2003-05-19 17:37:37

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren