© 2024 solvo B.V.

Ben ik nog zwanger?

hallo ik heb voor mijn nod een zwangerschaptest gedaan en die was positief, maar ik had wel paar keer een hele lichte bloedingen gehad ok met twee bloedstolsels erbij. toen ik naar een paar dagen nog niet ongie werd ben ik nog is gaan testen en de test was nog steeds positief, het streepje was zelfs donkerder. het bloeden was al snel over. ik zou nu 7 weken en 5 dagen zwanger zijn. ook heb ik nog steeds last van zwangerschapsymptonen, pijnlijke borsten, kleine krampjes in mijn buik, hoge temp, misselijk met vlaagen en erg moe. dit klinkt dat ik gewoon nog zwanger ben, maar sinds een zaterdag avond heb ik weer een klein beetje bloed gehad alleen met afvegen, ik had toen ook erg harde ontlasting. en vandaag heb ik last van bruine afscheiding. ik ben zo bang dat ik niet meer zwanger ben. ik moet vrijdag naar de gyn, die afspraak had ik al een paar weken staan. wie kan me raad geven. groetjes davy


het bezoek van de gyn . maar even af wachten , sterkte Noah

label.Geplaatst op 2004-07-28 16:28:32


Davy Hoop dat alles goed is. Laat het nog even weten.

label.Geplaatst op 2004-07-28 17:24:44


bedankt voor jullie berichten. ik heb het hartje zien kloppen. het was echt fantasties. groetjes davy

label.Geplaatst op 2004-07-30 20:00:18

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren