© 2024 solvo B.V.

Ben ik zwanger?

hallo allemaal ik ben gestopt met de pil om zwanger te raken.Nu hebben mijn man en ik op maandag voor het eerst gevreeen, en op zaterdag voelde ik me anders dan anders. sochtends was ik misselijk, heb een harde buik en wat winderig, ook zijn mijn borsten wat voller, ik heb ook last van steken of krampen in mijn onderbuik. Nu heb ik dus de vraag kan het zijn dat de eerste keer vrijen zonder de pil zwanger kan raken en zijn de veranderingen zo snel te merken? Ik hoop snel op antwoord.


Hoi, steken en krampen in je onderbuik, is nooit goed. het zullen je darmen wel zijn, omdat je ook misselijk was. Als je zwanger bent en je krijgt krampen in je buik, betekent dat meestal dat het los komt. Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat van je borsten herken ik wel. ik heb het altijd een week voordat ik ongesteld moet worden, en nu heb ik het ook al een week, terwijl ik pas over 14 dagen ongesteld moet worden. Ik hoop ook wel soms dat ik zwanger ben, maar soms ook weer niet, ik heb nl al 3 kinderen en ben al over de 40, nou ja, als je jong bent is het allemaal spannender, ik zou zeggen, gewoon niet aan denken en gewoon doorgaan met vrijen, dan word je waarschijnlijk vanzelf wel zwanger. Vroeger, toen ik begin 20 was, werd ik meestal de eerste of tweede maand nadat ik gestopt was met de pil, gelijk zwanger, maar na mijn 34ste, kwam er niks meer..........en ik gebruik geen voorbehoedsmiddelen (ik ben christen)

label.Geplaatst op 2004-01-26 16:21:09


het zou best kunnen dat je zwanger bent maar dat weet je pas over een tijdje ben benieuwd groetjes

label.Geplaatst op 2004-01-31 18:19:43

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren