© 2024 solvo B.V.

Bevallen!!!!

Graag wou ik vragen of dat zoiets mogelijk is ik huw op 5 februari en ben uitgerekend op 19 februari om te bevallen bestaat er een middel om mijn eventueel vroegere bevalling uit te stellen tot na 5 februari


Sorry,maar vind het niet een echt goede reden om je bevalling uit te stellen...Dat is een risico, niet de bedoeling lijkt me. Dan kun je beter de bruiloft uit stellen...

label.Geplaatst op 2007-01-23 16:16:04


Mieske 29: Sorry hoor, maar ik vind het geen stijl van je om zoiets ook maar te overwegen! Alsof je kindje je huwelijksfeestje niet mag verzieken zeg!! Het is een kostbaar leventje wat je met je meedraagt. Dat moet je koesteren en liefhebben. Het is niet een ding dat maar even moet wachten omdat het mams even niet uitkomt.

label.Geplaatst op 2007-03-11 11:52:00


Als je het leven van je kind op het spel wil zetten!!!!!!!!!!!!???????????????????????......................

label.Geplaatst op 2007-10-19 10:44:47

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren