© 2024 solvo B.V.

Bezoek gynaecoloog

Hallo, ik zou wat van me laten horen als ik bij de gynaecoloog was geweest. Nou, het was een ramp!! Ik moest vandaag om 9.50 uur komen. Ik was ruim op tijd aanwezig. Je moest je melden bij de balie. Na een hele tijd wachten tot ik aan de beurt was ging ik naar binnen. Ik vertelde dat ik voor de eerste keer kwam. De vrouw achter de balie zorgt vergeefs in de papieren. Ik dacht nog wat een zooi hier als ze zo lang moet zoeken. Uw afspraak is geannuleerd. Daar kon ik het mee doen. Ik snapte er niks van en vroeg hoe dat kon. Nou dat wist zij ook niet. Er stond inderdaad een afspraak voor mij maar die had iemand weggehaald. Ze konden me er geen verklaring voor geven. Ik kon dus weer huis. Mijn man en ik voor niks een snipperdag genomen. Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt voor over 2 weken en hoop dan echt aan de beurt te komen. Maar dit kan toch niet zomaar. Ik bedoel als ze nou hadden gebeld of een brief hadden gestuurd maar niks van dat alles. Zo, nu ben ik mijn ei kwijt. Nou maar hopen dat het over 2 weken beter gaat. groetjes ivana.

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren