© 2024 solvo B.V.

Bijwerkingen clomid/parlodel?

Al 1,5 jaar proberen we zwanger te raken, nou ja proberen ik heb al 1,5 jaar geen menstruatie meer gehad sinds ik gestopt ben met de pil. Na onderzoek blijkt dat ik een te hoog hormoon heb, prolactine. Daarvoor heb ik parlodel gekregen om dit weer te verlagen en dan te hopen dat ik vanzelf weer menstueer. Na enkele weken dit geprobeert te hebben zonder resultaat, werd besloten dat we verder gingen met clomid, om een zo een eisprong te creeren. Daar ben ik vorige week maandag mee begonnen, gedurende 5 dagen een tablet. een week later zou de eerste echo gemaakt worden om te kijken of het aanslaat. En dat gebeurde, integendeel ik had zelfs vier eiblaasjes die ongeveer even groot werden, zo\'n 14mm. Dus moest ik woensdag terug op controlle, want als dit zo doorgroeide betekende het dat de kans op een vierling groot was en bij deze mochten we dan een maand geen gemeenschap hebben om dit te voorkomen. Woensdag bleek inderdaad dat de eiblaasjes samen doorgroeide. Dus een gemiste kans. Ondertussen was ik wel gestopt met parlodel, wat de arts me weer voorschreef. En daar ben ik vanaf die woensdag dus weer mee begonnen. Maar sindsdien heb ik zwangerschaps verschijnselen, terwijl ik niet zwanger kan zijn. Anders ahd de arts dat bij de laatste echo toch moeten zien? Bovendien heb ik voor ik met clomid begon een zwangerschapstest moeten doen. Dingen die ik voorheen lekker vond die lust ik niet meer, daar walg ik echt van en mijn tepels zijn supergevoelig. Als ik de bijsluiter doorspit dan staat er alleen maar dat je misselijk kunt zijn, maar dat heb ik niet echt. Is dit normaal? Groetjes nic80

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren