© 2024 solvo B.V.

Bloeden&afscheiding tijdens seks

Ik heb sinds een aantal maanden last van afscheiding tijdens seks. En als er geen afscheiding is kan het zijn dat het bloed. De afscheiding is melkachtig soms iets dikker. Het ruikt erg zurig (ook niet bepaald een frisse bijkomtigheid). Ben al verscheidene malen naar de dokter geweest, maar wordt steeds weer afgescheept met een schimmelinfectie. Krijg ik iets voor maar heb niet het idee dat het echt werkt (heb geloof ik ondertussen alle varianten al gehad). Weet dat ik gevoeliger ben voor schimmelinfecties, maar heb alleen het \'afscheidingssymptoom\'. Ook het bloeden is vreemd, maar heb gelezen dt dat ook mn baarmoedermond kan zijn. Deze combi is gewoon erg vervelend. Ben 10 maanden samen met mn vriend en we hebben ons laten testen op soa\'s. Ook die heb ik niet... Zit beetje met mn handen in het haar. Zal wel weer langs dokter moeten, maar misschien dat iemand weet wat dit is of hier ervaring mee heeft. Help!


Een schimmelinfectie kan inderdaad heel goed,maar mijn vraag is dan: zijn jij en je vriend allebei behandeld daarvoor of alleen jij?In het laatste geval moet je ervoor zorgen dat jullie allebei medicijnen krijgen anders geef je het de hele tijd aan elkaar door... succes ermee!

label.Geplaatst op 2008-05-23 10:07:12

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren