© 2024 solvo B.V.

Bloeden tijdens de sex

Hallo daar, Ik vraag me af of iemand ook last heeft van bloeden tijdens de sex, en of die persoon weet wat het is. Ik heb nu al een week of drie last van bloedingen tijdens de sex, ik moet naar de huisarts maar ik ben geen fan van inwendige onderzoeken. Ik ben niet ingescheurd maar mijn vriend is wel groot geschapen. Ik vraag me af of hij misschien wat kapotgestoten heeft van binnen. Eigenlijk kan ik me dit niet voorstellen omdat we altijd heel voorzichtig zijn (hij is bang dat hij me pijn doet). Ik hoop dat het niets ernstigs is en vraag me af of iemand hier misschien ervaring mee heeft. Groetjes, Angel


Ik had hier altijd last van bij mijn exvriend waarmee ik 5 jaar een relatie heb gehad. Hij was ook groot geschapen. Ik ben er toen mee naar een arts geweest maar die zei dat we gewoon rustig aan moesten doen. Ik ben nu inmiddels een paar jaar getrouwd met een man die iets minder groot is geschapen dan mijn ex en bij hem heb ik nooit geen last. Het is een vervelend probleem omdat je vriend of man dan bang is om je pijn te doen. Bij mij deed het na het vrijen (met mijn ex) ook altijd pijn na die tijd. Ik weet helaas niet wat je er verder aan doen kunt. Succes ermee!! Groetjes Ivana.

label.Geplaatst op 2003-04-08 15:49:20


Hey Angel, de laatste tijd bloed ik ook tijdens of na het vrijen. Het kleurt helderrood en het is redelijk lopend. Mijn vriend en ik zijn wat ongerust. Ik heb eens rondgekeken op google en las dat dit een symptoon kan zijn van een baarmoederhalsafwijking, baarmoederhalskanker (uitzonderlijk bij jonge mensen) en SOA. Nu moet je ook weten dat ik nog maar net (3weken) ben overschakeld van pil en dat ik tijdens mijn 'oude' pil nooit gebloed heb tijdens het vrijen. Ben jij ondertussen meer te weten gekomen via jouw dokter? Zou je mij misschien hierover iets meer kunnen vertellen aub want ik ben erg ongerust hierover! Vele groetjes ! Visje Je kan mij antwoorden op plien_j@hotmail.com X

label.Geplaatst op 2007-03-12 23:09:11


Hallo Ivana, Bedankt voor je reactie. Ik moet aanstaande donderdag ook even naar de huisarts, gewoon even om het zeker te weten. Ik hoop dat het bij mij ook zoiets is en niets ernstigers, maar dat denk ik niet. Groetjes, Angel

label.Geplaatst op 2003-04-08 23:04:46


Hoe is het afgelopen bij de dokter? Misschien kan je je ook laten testen op geslachtsziekten meestal komen deze verschijnselen voor bij chlamidia. en daar hoef je verder niks van te merken, laat het alleen wel gelijk behandelen en je partner ook? Ik heb namelijk de zelfde ervaring en ben 3 of 4 keer gewoon naar huis gestuurd en tijdens een routine onderzoek bij gyneacoloog had ik het toch, dus laat je niet afschepen zo'n testje kan je maar beter gedaan hebben dan. Groetjes en sterkte

label.Geplaatst op 2003-12-03 23:12:10

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren