© 2024 solvo B.V.

Bloeding na Baarmoeder Verwijdering

Beste mensen, ik heb mijn baarmoeder laten weghalen dat is zo een 3 jaren geleden en nu begin ik weer te menstrueren. Wat kan er aan de hand zijn? Kan iemand mij een indicatie geven??


Zonder baarmoeder geen menstruatie...dus het is waarschijnlijk iets anders.Ga naar de huisarts en laat even kijken,dan weet je het.succes!

label.Geplaatst op 2008-04-16 09:20:40


Ik ben geweest bij mijn huisarts en die heeft me pil voorgeschreven, dus dat begrijp ik niet en hij zegt ook dat er niets aan de hand is. Is er geen sprake van kanker????

label.Geplaatst op 2008-04-16 22:20:24


Je hoeft niet meteen het ergste te denken,maar ik zou meer duidelijkheid vragen als ik jou was.Ik snap het ook niet zo.. Bloedverlies hebben zonder baarmoeder.. lijkt me vreemd??!!

label.Geplaatst op 2008-04-17 12:14:04


Hai, Is je baarmoedermond ook verwijderd? Zoja, dan kan je geen baarmoederhalskanker hebben. Toch is een bloeding niet goed en zou ik een afspraak maken met je gynaecoloog. Die weet op dat gebied wat meer dan je huisarts en je zit dan gelijk bij degene waar je moet zijn. Dan hoef je niet eerst een inwendig onderzoek bij je huisarts en later nog bij je gyn want zo prettig zijn die onderzoeken nu ook weer niet. sterkte!

label.Geplaatst op 2008-06-29 22:41:55

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren