© 2024 solvo B.V.

Bloeding tydens de sex

sinds kort met een nieuwe partner gemeenschap gehad en hij is groter geschapen dan mijn vorigge partner.nu krijg ik tijdens de gemeenschap altijd hevige bloedingen en eenmaal later houd het wel op.maar elke keer heb ik tijdens de sex bloedingen wat is dat of hoe komt dat en wat kan ik er aan doen?


Hoi, Het bloedverlies kan komen doordat er een bloedvaatje beschadigd of een klein wondje is ontstaan, dit kun je vaak zelf wel zien in de spiegel. Maar bloedverlies na of tijdens het vrijen komt ook weleens voor bij een SOA dus als je dit vaker hebt en je ziet zelf geen wondje bij je vagina dan zou ik je adviseren even een kweekje te laten doen bij je huisarts of ggd

label.Geplaatst op 2007-03-29 09:44:28


Mijn gynaecoloog zei dat ik gewoon een wat gevoeliger baarmoedermond had. Die begon al te bloeden bij een uitstrijkje. Bevriezen was haar oplossing maar dat heb ik nog niet gedaan.

label.Geplaatst op 2007-04-27 20:53:55


Mijn advies: ga naar je huisarts en laat je onderzoeken. Bloed tijdens en na het vrijen is nooit goed... succes en sterkte

label.Geplaatst op 2007-05-08 15:48:53

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren