© 2024 solvo B.V.

Bloeding

Hallo, Ik heb een vraag. ik ben sinds augustus gestopt met de pil. Dit om zwanger te worden. Nu heb ik sinds een paar maanden bloedverlies buiten mijn menstruatie om. Dit begint rond/na mijn eisprong. Heb 2 dagen wat bloed verloren. Toen was het weg, dacht ik.. Nu als ik naar de wc ga voor de grote boodschap zeg maar, en dan bij het persen, verlies ik ook ineens bloed. Dit houdt ook wel weer op maar ik maak me toch wat zorgen. Is dit normaal? Of moet ik toch naar de huisarts gaan? Ook heb ik het gevoel dat mijn onderbuik wat opgezet is. Ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen.Alvast bedankt!


misschien heb je wel een vleesboompje (hebben veel vrouwen zonder het te merken). Beste is om even een verwijzing te vragen voor een gynaecoloog, met een simpele echo is het meteen zichtbaar of er iets aan de hand is of niet. Mocht je zwanger willen worden kan een vleesboompje tegen werken.

label.Geplaatst op 2009-02-27 01:10:10

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren