© 2024 solvo B.V.

Bloedingen (tussen)

Hallo ik ben 20 jaar (getrouwd). Ik maak me een beetje ongerust. Ik ben elke maand normaal ongesteld, altijd rond de 35 dagen. Nu heb ik 3 weken nadat ik ongesteld was geweest een bloeding gekregen. Deze heeft 12 dagen geduurd. De bloeding was niet erg, ik kon het goed met een inlegkruisje opvangen. Ik ben na de dokter geweest en deze zei dat ik moest wachten totdat ik ongesteld werd. De bloeding is dus na 12 dagen gestopt. 10 dagen is er niks gebeurd. Maar nu heb ik weer 4 dagen een lichte bloeding, ook goed op te vangen in een inlegkruisje. Maar nog steeds niet ongesteld. Een zwangerschapstest gedaan, niet zwanger! Verder heb ik ook nergens pijn. Ik ben nog nooit aan de pil geweest, dus het kan geen doorbraak bloeding zijn. Weet iemand wat dit kan wezen? Alvast bedankt voor een eventuele reactie!

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren