© 2024 solvo B.V.

Bloedverlies

Hoi, Ik heb ff een vraag. Ik heb nu al tot 2 keer last gehad van hevig bloedverlies tijdens de seks. Uiteraard gedacht aan een soa, maar heb een onderzoek gedaan en dat was het niet. Nu hebben ze me aangeraden als het toch bleef gebeuren om naar de huisarts te gaan. Wie kan mij helpen en weet misschien wat dit kan zijn? Gr.....


hoi, ik heb zelf wel eens last gehad van lichtbloed verlies na de sex dan kan het zijn dat het misschien te wild is gegaan de sex en een adertje gesprongen is of net even te droog dus glijmiddel gebruiken doet wonderen.maar durf niet met zekerheid te zeggen of dit het is. het blijft een gevoelige en vreemd iets een vagina zit zelf ook met zoveel vraag tekens welke ik ook op deze forum heb gezet hopend op een antwoord want de huisarts weet ook niet alles.

label.Geplaatst op 2008-01-03 22:11:24

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren